Kaupunkien kehittäjä

Heli Hiltusen unelma yrittäjyydestä toteutuu Kalasataman REDIssä

Hyvät kaupat ovat paljon muutakin kuin kassissa oleva tuote, uskoo tuore yrittäjä Heli Hiltunen. Takataskussa on franchising-sopimus kansainvälisen muotibrändi Espritin kanssa. Oma myymälä avautuu Helsingin Kalasatamaan valmistuvaan kauppakeskus REDIin syksyllä 2018.

Hiltuselle muoti on lähellä sydäntä. Alan brändit tulivat tutuiksi hänen työskennellessään Tampereen Sokoksen tavaratalojohtajana ja viimeisimpänä Prisma-ketjun johtajana. Vietettyään viime vuodet liikkeenjohdon strategisten asioiden parissa Hiltunen aikoo itse olla paljon rivissä, eli myymälän puolella kohtaamassa asiakkaita.

”Uskon, että pitää rakastaa tuotteita, joita myy. Espritin kohdalla tämä toteutuu. Franchising-yrittäjänä pääsen toteuttamaan pitkään itäneen unelman omasta yrityksestä ja syventämään osaamistani muodin parissa”, hän iloitsee.

3 X miksi REDI

  1. REDI haluaa olla valmistuessaan Suomen modernein ja kiinnostavin kauppakeskus, ja tämä tahtotila inspiroi minua.
  2. REDIllä on mahtava potentiaali. Alueelle on kasvamassa monipuolinen palvelukeskittymä, jonne on helppo tulla asioimaan.
  3. REDI on keskellä elämää. Uskon, että alueen asukkaat, työpaikat ja liikenneyhteydet synnyttävät vahvan asiakasvirran.

Jaa sivu